İskenderun'un ilk yerel interneti!

  • Bize Yazın

    info@sarivifi.com.tr

  • Adres

    Çay Mah. Prof. Muammer Aksoy Cad. No:39/B İskenderun/HATAY

  • Bize Ulaşın

    0(850) 3046599

S.S.S.

Sıkça Sorulan Sorular

  • Altyapıya ihtiyaç var mı?

    Şirketimize ait istasyonlarımız ile sağladığımız Kablosuz hizmetlerimizde herhangi bir kablolu altyapıya ihtiyaç duyulmamaktadır.

  • Telefon hattına gerek var mı?

    Kablosuz İnternet hizmetlerimizde telefon hattına gerek yoktur.

  • Sürpriz Fatura İle Karşılaşırmıyım ?

    Hayır. Tarife ücretleri dışında ekstra ücret ödemezsiniz.Sürpriz fatura ile karşılaşmazsınız

  • Dış ortam cihazını çatıya çıkartmak zorunda mısınız?

    Saha personellerimiz tarafından yapılan incelemelerde eğer kablosuz sinyalin hiç olmadığı yada sağlıklı olmadığı görüldüğünde ilgili cihazın bina çatısına çıkartılması gerekmektedir. Bundan dolayı çatıya çıkış izni alınması gerekiyorsa abonemiz tarafından gerekli iznin bina yönetiminden alınmış olması gerekmektedir.

  • Tarifemizde kotamız biter mi?

    Hiç bir tarifemizde yükleme ve indirme kotası bulunmamaktadır. Tarifenizde bulunan hız limiti kadar sınırsız internet erişimi sağlayabilirsiniz.

  • Dış ortam anteni mülkiyeti kime ait?

    Binanın çatısında, balkonunda yada penceresinin kenarınızda bulunan cihazların mülkiyetleri firmamıza aittir. Abonelik iptal işlemlerinde ilgili cihazların teslim edilmemesi halinde cihaz seri numaraları üzerinden fatura bilgileri firmamız adına kayıtlı olduğundan hukuksal süreç başlatılabilmektedir.

  • Merkezi sistem olunca ortak mı kullanıyoruz?

    Merkezi sistem olarak tabir edilen sistem tek bir dış ortam cihazından dağıtıcı yardımı ile binanız dışından her daireye kablo çekilerek sağlanmaktadır. Her kullanıcının kendisine ait modemi, kullanıcı adı ve IP adresi bulunmaktadır. Bu bilgiler ışığında merkezi sistem yapısında ortak kullanım yoktur.

  • Gündüz internette sorun yokken akşamları sorun yaşıyoruz?

    Gündüz saatlerinde evinizde internet kullanan kişi sayısı ile akşam saatlerinde kullanan kişi sayısı farklılık gösterebilir. Bunu dikkate alarak hızınız akşamları yeterli gelmiyor olabilir. Bunun için bir üst tarifeye geçebilirsiniz. Ek olarak arıza kaydı bırakarak sorunun kontrol edilmesini talep edebilirsiniz.

  • Daha önce dış ortam cihazını bireysel kullanıyordum saha personelleriniz merkezi sisteme geçmemi belirtti bu zorunlu mu?

    Evet dış ortam cihazının mülkiyeti firmamıza ait olduğu için ve binalarda tek cihaz kullanarak görüntü kirliliğinin önüne geçebilmek için merkezi sistem yapısına geçmeniz gerekmektedir.

  • Merkezi sisteme geçince hızım düşer mi?

    Hayır hızınız düşmez. Dış ortam cihazına yüksek hızda internet verildiğinden aynı cihaz ile çok fazla kişi aynı anda yüksek hızlarda kullanım sağlayabilir ve birbirlerinden etkilenmezler.

  • İnternet hizmetiniz yasal mı?

    Firmamız Ulaştırma Bakanlığına bağlı Bilgi Teknoloji Kurumu(BTK) tarafından İnternet Servis Sağlayıcı lisansı ile yetkilendirilmiştir. https://yetkilendirme.btk.gov.tr adresinden firmamızı sorgulayabilirsiniz.

  • TAAHHÜT VAR MI ?

    Hayır . Aboneliklerimizde Taahhüt yoktur.

  • Bağlantım da sorun olduğunu düşünüyorum ne yapabilirim?

    Öncelikle tüm elektronik cihazlar gibi bizim kullandığımız cihazlarda uzun süreli çalışmalarda tutarsızlık gösterebilirler. Her elektronik cihazın arada bir elektriğini kesip dinlendirmek faydanızadır. Bu gibi durumlarda kurmuş olduğumuz iki adet cihazın (Router ve Alıcı) fişlerini elektrik prizinden çekerek gücünü kesiniz ve 5 dakika bekleyiniz. Geri takıp internet bağlantınızı kontrol ediniz. Sorunun devam ettiğini düşünüyorsanız bizimle irtibata geçiniz. Kesinlikle Modem/Router ayarları ile oynamayınız fabrika ayarlarına dönmeyiniz(Resetlemeyiniz). Aksi halde bağlantınızı tamamen kaybedebilir ve Modem/Router'ı tekrar yapılandırmak gerekir.

  • Hız değişikliği yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?

    Hız değişikliği yapmak için 0 ( 850 ) 304 65 99 no’lu Sarıvifi Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.